سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      تشنه

      شعری از

      امیر اصغری

      از دفتر پیر دل نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ۱۱:۵۸ شماره ثبت ۱۰۲۵۲۲
        بازدید : ۱۳۴   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر امیر اصغری

      ما غرقه ی آبیم چنین تشنه، عجیبست/ در خانه‌ خویشیم و غریبیم، غریبست در عینِ وصالیم و گرفتارِ فراقیم/ ما دور ز یاریم ولی یار قریبست این بازی دنیاست پر از رنگ و فریبست/ تاوان سخن های نهان موی سپیدست این حرفِ دلِ ساعتِ تب دارِ مریضست/ استاده بسی حرفِ دلِ زار شنیدست این درد ِ تمام ِ لحظات ِ نرسیدست/ فریاد همه عشق ِ به منزل نرسیدست این تک تک ِ افکار ِ به لبها ندویدست/ واخواهی اشعار ِ به دفتر نچکیدست.
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ۱۴:۱۰
      ما غرقه ی آبیم چنین تشنه ، عجیب است
      در خانه‌ ی خویشیم و غریبیم ، غریب است

      در عینِ وصالیم و گرفتارِ فراقیم
      ما دور ز یاریم ولی یار قریب است

      این بازی دنیاست پر از رنگ و فریب است
      تاوان سخن های نهان موی سپید است

      این حرفِ دلِ ساعتِ تب دارِ مریض است
      استاده بسی حرفِ دلِ زار شنیده ست

      این درد ِ تمام ِ لحظات ِ نرسیده ست
      فریاد همه عشق ِ به منزل نرسیده ست

      این تک تک ِ افکار ِ به لب ها ندویده ست
      واخواهی اشعار ِ به دفتر نچکیده ست.

      درود برشما
      بسیار زیباست خندانک
      مصاریع اشعار را موقع ارسال به سایت هرکدام را در سطوری جداگانه بنویسید.
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ۲۰:۲۴
      درود بزرگوار
      جالب و زیبا بود خندانک
      زهرا حکیمی بافقی (الهه‌ی احساس)
      شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ۱۰:۴۱
      خندانک
      محمد علی رضاپور
      شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ۱۲:۵۳
      خندانک خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ۱۴:۴۰
      لذت بردم
      ازطبعتان روان وزیبای شما
      درودشاعر بزرگوار
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0