سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 6 خرداد 1403
    19 ذو القعدة 1445
      Sunday 26 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۶ خرداد

        صبح جمعه است

        شعری از

        قاسم پیرنظر سلیم

        از دفتر سکوت سایه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۸ شماره ثبت ۴۲۶۹۵
          بازدید : ۶۶۷   |    نظرات : ۱۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        صبح  جمعه
        صبُح جمعه است  دل ازتو عشق بی تاب شده است
        محو دیوار و  تصویر تو در قاب شده است
        لاله گون می شکُفد عشق ز گلدان دلم
        گوئی از چشمه انفاق تو سیراب شده است
        با رَدای توو مُهر تو و سجّاده  تو
        در حصار سینه ام راهی محراب شده است
        او که پژمُرده بود عُمری خبر از نور نداشت
        باتب عشق تو آئینه ی مهتاب شده است
        صبح هر جمعه  ز ایّام  ترا می طلبد
        مُژده  از  آمدنت  دِه  که دلم آب شده است
        ذکر نامت بمن آموخت کا عاشق بشوم
        از گل روی تو گلهای جهان ناب شده است
        آسمانها و زمین نقش گر نقش توأند
        هُرم عشق است که تصویرتو نساب شده است
        هر زبانی که ترا زمزمه دارد شب وروز
        سوی معبود گرانمهر تو  پرتاب شده است
        **
        پیرنظر  " سلیم "
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0