سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        اشعار من

        شعری از

        مصطفی اسکندری لایق

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۷:۰۲ شماره ثبت ۱۱۷۲۲۷
          بازدید : ۱۱۳   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مصطفی اسکندری لایق
        آخرین اشعار ناب مصطفی اسکندری لایق

        شعر های من برای لای جرز کارسنگ و خرده آجر می کند
        مادرم با دفتر شعرم سبوس از برای خر به آخور می کند
         
        هر چه شعر عاشقانه گفته ام همسرم در کیسه گرد آورده است
        روزها باشعرمن گویا تمیز شیشه ی میز آباژور می کند
         
        باد می پیچد به خانه باد سرد درزهای درنمایان می شود
        کودکم باکاغذ اشعار من کل این سوراخها پر می کند
         
        تا که شعر تازه می گویم رفیق می رود دنبال قلیان خودش
        کاغذ اشعار من را نارفیق لوله و تا شکل انبر می کند
         
        حیف اشعارم همه در دست باد میرود با باد از دستان من
        شعرهای ساده ام مثل لودر جاده ی عرفان میانبر می کند 
         
        این برایم بس یکی از بچه ها دوستدار شعرهای من شده
        با تمام شعرهای طنز من پیش مردم او تفاخر می کند
         
        تازه می گویند لایق کم بگو تا مگویندت که دیوانه شدی 
        عاقبت می دانم این نامردمی بنده را راهی دکتر می کند
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۲۲
        درود بزرگوار
        دلنوشته جالبی است؟ خندانک
        مصطفی اسکندری لایق
        مصطفی اسکندری لایق
        دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۰۰
        سلام وعرش ادب بسیار متشکرم
        ارسال پاسخ
        قربانعلی فتحی  (تختی)
        دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۴۵
        درود برشما

        جالب بود خندانک

        خندانک خندانک خندانک خندانک
        مصطفی اسکندری لایق
        مصطفی اسکندری لایق
        سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۳۷
        سلام متشکرم
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0