سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      گل لاله

      شعری از

      مهدی سیدحسینی(بنده)

      از دفتر سکوت سرد نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ۰۲:۲۲ شماره ثبت ۱۰۷۱۱۶
        بازدید : ۱۳۳   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی سیدحسینی(بنده)

      به دشت لاله بودی نوگلی زرّین ، گل لاله 
      که با دستان باد شب شدی گلچین گل لاله
      چه طوفانی به پا کردی در این دریای آلوده
      دل ساحل که پر شد از غمی سنگین گل لاله 
      گلویت را گره زد داس بغض آلود رسوا با
      طناب جهل و نادانی به نام دین گل لاله 
      از آن ساعت که دستت را به دست آسمان دادی
      کسی کامش نخواهد شد دگر شیرین گل لاله 
      نمی دانم کسی از باغبان پرسیدلالهه بعد از تو
      چرا در دشتِ عطرآگین ، شده خونین گل لاله 
      چه زیبا می شود دنیای بی نور قناری ها
      اگر شادابیِ گلها شود تضمین گل لاله
       ۱۵ / ۳ / ۹۹
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      مهرداد عزیزیان
      پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۳۸
      درود
      بسیار زیبا 🌺🌺
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۲۴
      درود استاد عزیز
      بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
      جسارتا مصرع نهم اشتباه تایپی ندارد؟ خندانک
      فرهاد احمدیان
      پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۲۰
      سلام و عرض ادب خدمت جناب حسینی غزلی بسیار دلنشین قلم زدید درود فراوان بر شما
      محمد باقر انصاری دزفولی
      پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۵۰
      بداهه ای تقدیم شعر زیبای شمااستادعزیز
      با خواندن هر غزل هایت
      شورم دو چندان می شود
      با دیدن هر مصرعش
      ذوقم نمایان می شود
      خندانک خندانک خندانک
      ژکا گرجاسی
      پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۱۲
      درود و صد درود جناب حسینی نازنین
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      گل لاله سرخ زندگیتان همیشه جاودان
      بمانید به مهر و بسرایید از شادی ها و عشق
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      سیاوش آزاد
      پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۴۵
      سلام گمان کنم برخی مضامین نیازمند بازبینی است والله عالم
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0