سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    آخر دنیا

    شعری از

    محمد درویش زاده

    از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ ۰۲:۴۴ شماره ثبت ۱۱۸۵۸۰
      بازدید : ۱۶۵   |    نظرات : ۲

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محمد درویش زاده
    آخرین اشعار ناب محمد درویش زاده

    وقتی نگاهت میکنم میترسم از آخر دنیا 
    که یه روز تموم میشه حتی خاطره ها
    وقتی صدام میکنی لمس میکنم صداتو من
    از تو خیالم راحتی توی خاطره هام
    دنیا بفهمه میدونم میشناسم اون چشماشو من
    شوره نمیتونه ببینه عاشقتم
    بریدیمو مرد نشدیم شکستیم،بس نشستیم بیخیال همش
    دنیا قشنگ نیست واسه مادوتا،بریم ازاین جا بیا باخودم
    قصه تهش واسه ما قشنگه،روشنه آبی رنگه
    غصه هامون دروغه،رفتن یه وقتا خوبه
    دلم واسه اینجا تنگ نمیشه،سنگ که دلش تنگ نمیشه 
    واست به سیم آخر میزنم،توروازاینجا میبرم
    دستمو ول نکن بیا،دنیا قشنگ نیست واسه ما
    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    سید هادی محمدی
    پنجشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۲ ۰۰:۳۹
    درود بر شما

    عیدتان مبارک

    در خصوص ترانه نویسی مطالبی در سایت هست مطالعه کنید خندانک
    علیرضا حسنعلی
    چهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ ۱۰:۴۷
    خندانک خندانک خندانک موفق باشید
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0