سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    پایان ما

    شعری از

    شیما عجاج

    از دفتر به هیچ کس نگو... نوع شعر چهار پاره

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ فروردين ۱۴۰۱ ۰۵:۴۵ شماره ثبت ۱۰۸۶۶۸
      بازدید : ۲۳۷   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر شیما عجاج

     
    بر من لبانش حاکی از لبخند 
    چشمانش اما خالی از احساس
    یک پوچِ پی در پی که پوچِ پوچ
    یک پوچ مطلق پوچ خیلی خاص
    با او تنم بی حس ارامش
    انگار او قصد سفر دارد
    یک بغض بی گریه که بغضِ بغض
    یک بغض ممتد که نمی بارد
    الفاظ تندش قهوه ی تلخ است
    چشمان گیرا و نگاهی سرد 
    یک پرده ی تکراری و مغموم
    پایانِ ما می شد و کامی تلخ
    جا ماندم از هرجای این بیراه
    این بار هم انگار کافی نیست
    این سر شکستن دارد و این سنگ
    دانسته که حس تلافی نیست
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    طاهره حسین زاده (کوهواره)
    شنبه ۶ فروردين ۱۴۰۱ ۰۸:۳۴

    سلام نازنین بانو

    سال نو برشما مبارک بهاران تان سرسبز🍀☘🌿🍃⚘

    چارپاره زیبایی سرودید اما در بند سوم سهواً قافیه فراموش شده است که به بازبینی مجددتان منتظر است خندانک خندانک
    محمد رضا خوشرو (مریخ)
    شنبه ۶ فروردين ۱۴۰۱ ۲۲:۱۸
    چهارپاره ترانه ی زیبایی سرودید .
    موفق باشید .
    خندانک
    مهدی محمدی
    شنبه ۶ فروردين ۱۴۰۱ ۰۶:۳۲
    درودها بانو خندانک
    مهمان قلم سبزتان بودم خندانک
    شعرتان قشنگ بود خندانک
    دلتان دریایی خندانک
    شیما جریده
    شنبه ۶ فروردين ۱۴۰۱ ۱۵:۵۰
    درود ها بانو جان
    شعر زیباییست 🌹
    محمد باقر انصاری دزفولی
    شنبه ۶ فروردين ۱۴۰۱ ۱۶:۲۱
    بداهه ای تقدیم شعر زیبای شماشاعر گرمی
    شعر و سخن کردی
    بیان
    ای شاعر شیرین
    زبان
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
    دوشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۱ ۰۶:۱۱
    درود و مهر مهربانو جاان عالی بود خندانک خندانک
    مجید فکری
    دوشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۱ ۱۳:۰۴
    درود بر شما خندانک خندانک
    زهره دهقانی ( شادی)
    پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۱۸
    سلام و درود
    زیبا سرودید تبریک می گویم⭐👌⭐
    لذت بردم💐💐💐
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0