سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    خانه ی متروک

    شعری از

    پریسا منصوری(پپورا)

    از دفتر فقط برای تو نوع شعر مثنوی

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۰۰:۴۳ شماره ثبت ۷۹۳۰۲
      بازدید : ۳۲۸   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر پریسا منصوری(پپورا)
    آخرین اشعار ناب پریسا منصوری(پپورا)


    باز یاد گذشته غوغا کرد
    به سرم زد به لانه برگردم
    سوز و سرما به استخوانم زد
    کاش میشد به خانه برگردم
    یادم افتاد که لانه دیگر نیست
    او که همخانه بود کوچیده
    قاب خالی که مانده بر دیوار
    زیر حجم غبار پوسیده
     در و دیوار خانه میلرزد
    از حضور غمی که جا مانده
    دربهایی که رو به ایوان بود
    با کلونی شکسته وا مانده
    حوض آب حیاط بی ماهیست
    از برای حباب دلتنگ است
    پر شد از برگهای خشکیده
    با ترک های خویش در جنگ است
    صندوقی مانده کنج آن پستو
    که درونش کنون پر از خالیست
    حرفهایی برای گفتن داشت!
    کار صندوق فقط نهان کاریست
    گل قالیچه ها چه بی رنگند
    موریانه چله هایشان را خورد
    تیغ آفتاب به قهر تابید و
    رنگ گل رفت و روی قالی مرد
    هر قدر ذهن خسته کاویدم
    ذره ای دلخوشی ندیدم من
    خاطراتم پر از نگفتن هاست
    چاره جز خامُشی ندیدم من
    تیر غم ها به سینه ام برخورد
    مرگ هم از برم فراری شد
    این خزان را دگر نمی بینم
    برجگر غصه زخم کاری شد

    پریسا منصوری(پپورا)
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۲۳:۱۶
    درود بانو
    بسیار زیبا و غمگین بود خندانک
    شعله(مریم.هزارجریبی)
    چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۳۴
    درود مهربانو
    بسیار زیبا نگاشتید
    مانا باشید
    محمد باقر انصاری دزفولی
    چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱
    خندانک خندانک
    لذت بردم
    طبعتان روان
    درودشاعر بزرگوار
    خندانک خندانک
    محمد خسروبیگی
    پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۰
    درود بانو
    دلنشین بود
    لیلا امریاس(پریسا)
    جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ۰۲:۲۸
    بسیار زیبا بانو
    چه پر احساس و گرم و ساده سرودید
    خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0