سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
    8 ذو القعدة 1445
      Wednesday 15 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

        نافله آغاز شد

        شعری از

        سید عرشی

        از دفتر سامان ز یاران گشته ام نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ۱۶:۱۹ شماره ثبت ۱۲۳۴۱۲
          بازدید : ۵۰۳   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        صدای ارسالی شاعر:

        نافله آغاز شد قرب حق دیدار شد
               حال با روی صفا جان و تن بیدار شد
        نافله گشته شعور  شعر گویم از شمول
         شاملم‌شد نور حق  فوق شد بر من شعور
        نافله چون شور شد جان من پر نور شد 
         حال من‌نور خُدام  جان ز‌عشقش بور شد
        نافله بر اوج شد  نورحق پر موج شد
              هر ملک دور و برم  بار دیگر فوج شد
        نافله شد ناهله  تشنه گشتم بر صله
        شد‌صله خود نورحق  هی زند بر جان حله
        نافله در نافله  نیمه شب شد فاصله
              باز با شور حسین  گشته بر جان ناوله
        نافله باز عرشی شد  نور حقم حتمی شد
         سیّد‌با روی خدا  بر زمین چون‌نقشی شد
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ۱۳:۴۴
        دیروز هم که نافله بود
        تمام نشد ؟ خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ۰۹:۳۷
        با سلام وارادت
        بزرگوار
        همیشه
        طبعتان جوشا
        زبانتان گویا
        قلمتااان نویسا
        دلچسب و زیبا شعری بود
        خندانک خندانک خندانک
        محمد اکرمی (خسرو)
        يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ۱۳:۴۸
        خندانک خندانک خندانک
        جواد کاظمی نیک
        يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ۲۲:۵۲
        درودبرشما زیبابود 🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻
        💙💙💙💙💙💙💙💙
        🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
        💐💐💐💐💐💐
        🌼🌼🌼🌼
        💟💟💟
        ❤️❤️
        ❤️
        ساسان نجفی(سراب)
        دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ۲۰:۵۵
        درود بر شما..
        زیبا سرودید..
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0