جمعه ۱۱ آبان
یکی از بهترین سروش های این جانب شعری از محمد علی رضاپور
از دفتر قالب شعری سروش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ ۰۷:۵۰ شماره ثبت ۱۰۶۴۰۲
بازدید : ۱۸۶ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محمد علی رضاپور
آخرین اشعار ناب محمد علی رضاپور
|
گرچه با سکوتی عجیب نجیب/
اهل همدستی ست/
چه سراینده ی زبردستی ست!/
یا نه، اصلا چه عاشق مستی ست!/
به صفای همین دریاچه/
به رنگ وفا/
که آخرین کمال هستی ست/
قوی سفید/
منتظر نقد و نظر ارجمند شما فرهیختگان گرامی هستیم.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درودها جناب خوشروی گرانقدر بله، وزن پردازی پیشرو در این سروش به کارگرفته. درباره ی وزن پردازی پیشرو مطالبی در سایت ها و ازجمله همین سایت قرار داده ام و قابل جستجو ست. فراوان سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
موفق باشید