سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        غزل ترانه

        شعری از

        علی معصومی

        از دفتر در کوچه های انتظار نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۷:۱۰ شماره ثبت ۱۰۳۴۳۹
          بازدید : ۱۲۱   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        غزل ترانه

        سر تو ای عزیز دلم روی شانه کیست
        به پیچ و تاب تبآلود عاشقانه کیست

        شلال طره ی موی تو و حکایت باد
        به موج موج پریشان بیکرانه کیست

        تو را به جان بهاران تو را به فصل امید
        بگو که مرغ دلت بند آب و دانه کیست

        نشان راه من از عطر مشرق سحر است
        ره عبور تو از سمت بی نشانه کیست

        لبی که شهد شراب شکوفه های تر است
        پر از چکامه شوق و غزل ترانه کیست

        "رواق منظر چشم من آشیانه توست"
        نگاه نرگس چشم تو سمت لانه کیست

        مرا به خاطر عشق تو آفریده خدا 
        بگو که حکمت خلق تو از بهانه کیست
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۲۲
        درود استاد عزیز
        غزلی سرمست و زیباست
        دستمریزاد خندانک
        حمید غرب
        يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۳۷
        درود استاد معصومی عزیز

        بغایت زیبا و دلنشین و لطیف

        واقعا لذت بردم و خصوصا حسن ختامی چشمگیر

        دستمریزاد

        ذوقتان سرشار و دولتتان بیدار
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۴۴
        با سلام وارادت استاد بزرگوار
        همیشه
        طبعتان جوشا
        هزاران درودتان باد
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        علی مزینانی عسکری
        يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۳۷
        "رواق منظر چشم من آشیانه توست"
        نگاه نرگس چشم تو سمت لانه کیست
        سلام و عرض ادب
        دستمریزاد استاد
        اله یار خادمیان(صادق)
        دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۰۵:۴۳
        باسربلندی موفق و موید و منصور باشی نوشیدم از زلال اندیشه پر بار شما بزرگوار و لذت بردم خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0