سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      معشوق شیرین

      شعری از

      سیده نسترن طالب زاده

      از دفتر آبی اثیری( کلاسیک) نوع شعر چهار پاره

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۵۶ شماره ثبت ۸۵۹۷۶
        بازدید : ۸۹۸   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده


      آغاز اقلیم عسل در شانه هایت
      پیراهن گیپور سرخم را بشوران
      شولای تبدار شراب انگیز من باش
      عریانیم پیچیده بر اندام گیلان

      بر هودج امواج سربین خانه ما
      ایلاف مرغان هوایی در رگانم
      شبگیر بارانداز ساحلهای آرام
      سیلان نبضت،ابرهای آسمانم

      قاموس پود تپه هایی نقره اندود
      تار سماع ماههای برف و بیشه
      آبینه- اسطرلاب قلب رود عاشق
      آیین تُرد عشقهایی تا همیشه

      شطرنج موهای من و انگشتهایت
      در اشکهایم غرق ،تابوت غم تو
      در انقراض ارگ مغرور نگاهت
      من آخرین تصویر بکر مریم تو

      بر دامنم پروانه های تالی شرق
      کفشم ،عصیر شعله های ارغوانی
      نخجیر آغوشت، پلنگ کوه البرز
      تیهوی زیبای تک مازندرانی...

      عطر تنت ، پیراهن ابریشم من
      شهزاده ی رویایی زیتونو انجیر
      آوازهایت گوشواری بر لبانم
      بر ساقهایم میتند ،زنجیر زنجیر

      منرا ببوس و خارها را مبتلا کن!
      شهد حضورت، خنده های یاسمنها
      خورشید نامت ،باغهایی بیتعلق
      شهر خیالم ، پر شده از  نارونها

      آتش بزن ،این مرزهای پرهیاهو
      معشوق شیرین توام در زیر باران
      رزهای بازوهای من میپیچد امشب
      بر صخره های مرمرین شعرزاران..


       
      ۹
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0