سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 15 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت شيخ صدوق
26 شوال 1445
    Saturday 4 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱۵ ارديبهشت

      دیاگرامِ لَخت یک پرنده

      شعری از

      سیده نسترن طالب زاده

      از دفتر "مرواریدهای باروک" نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۶:۵۳ شماره ثبت ۸۴۶۷۸
        بازدید : ۸۹۰   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه


      توت فرنگیهای وحشی را
      از میز صبحانه جمع میکنم..
      بر بیرنگی لبهایم
      نام زیبایت را میکشم
      .
      .
      .

      معصومانه در الیاف شب به خواب رفته ای...
      .
      .
      .
      من از قبیله ی زخمی پرندگانم
      و رجعت برفخیز بالهایم
      بوی باروت و پر میدهد

      آبهای یخالود شمالگان را
      در آوازهای ویرانم پنهان میکنم
      ریشه هایم را به سفیدی یک شعر میکشم
      و میرقصم


      - تالار بولشوی در تورهای دامنم گم میشود-
      .
      .
      .
      تو رویای اسبنده ی آسمانی
      پر از لاژورد
      از آغوش
      در میانه ی واپسین درساژ ..
      شیهه میکشم
      با ابر و خون
      با قوهای ترومپت زن خاموش

      -در عطر بوسه زای پیراهنت-
      .
      ..


      نوازشت میکنم
      با نتهای گداخته ی انگشتانم..
      با پاره های گرم الفبا
      و صبح درون چشمهایت حل میشود..

      من از لنف مه آلود دریا می آیم
      به غلظت آفتاب چسبنده پیله میکنم
      در کنار تو دراز میکشم وُ
      میمیرم...

      آه
      میمیرم
      و دلم میسوزد
      از شراب مقدسی که در تنت جاریست
      از عسلهای کویری  بلیغ
      وَ نان
      وَ نهنگ..

      .
      .
      .
      پنجره را بیدار میکنم
      تو را
      بارها بوسیده ام
      برای اینکه بدانی،
      زندگی برای زندگیست...
      پروانه های بسیاری از تو زاده خواهد شد
      و در میان همه ی نقشه های غمگین
      بندری کوچک
      مرا به خود میخواند




       
      ۷
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0