سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      شاید ...

      شعری از

      نوشین(عاطفه)داودی

      از دفتر شعرناب نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۰ ۲۳:۰۶ شماره ثبت ۲۳۳۲
        بازدید : ۱۱۱۵   |    نظرات : ۱۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

       

      مي گريم از نو در حياط خلوت دل

      شايد كه برخيزي تو از خواب گرانت!

      شايد دوباره بشنوم هم چون گذشته

      \" تنها تو را من دوست دارم \" از زبانت!

       

      شايد دوباره در رگ خشكيده من

      خون صداي تو بجوشد بار ديگر

      شايد نگاه تشنه و افسرده من

      شبنم ز برگ تو بنوشد بار ديگر

       

      شايد دوباره جان بگيرم در خيالت

      چون روز هاي دور اين عشق خيالي!

      شايد بيابم دست بر اندام سبزت

      در عمق روياي دل انگيز محالي!

       

      شايد بتابد نور آبي رنگ مهتاب

      بر شام تار بي كسي هايم دوباره

      شايد بگيرد از دل يك زورق پير

      درياي عشق تو سراغ تخته پاره ...

       

      بر تارك بي حاصل اين كشتزارم

      شايد نگاه سبز تو بذري فشاند ...

      شايد مترسك هاي خواب آلوده را باز

      تا دشت هاي سبز و پر رونق كشاند ...

       

       

      عاطفه نوشین داودی

      از کتاب فریبستان خاموش - چاپ 1389

       

       

       

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر
      ۳ شاعر این شعر را خوانده اند

      Guest

      ،

      میثم الهی خواه(قاصدک باران)

      ،

      طاها محبی (حزین)

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0