سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        درد

        شعری از

        فاطمه سحاب عبدلی

        از دفتر شعرناب نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ۱۷:۰۱ شماره ثبت ۱۱۸۷۲۰
          بازدید : ۱۳۵   |    نظرات : ۱۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر فاطمه سحاب عبدلی
        آخرین اشعار ناب فاطمه سحاب عبدلی

        درد،خون رگ های من است.
        اشک،قرص شب های من است.
        زندگی،کفر حرف های من است.
        تن رنجورم،سپر افکار من است.
        دنیا،تادنیاست مدیون من است.
         
        #فاطمه سحاب عبدلی
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ۲۳:۵۷
        درود بانو
        به شعر ناب خوش آمدید
        موفق باشید خندانک
        شاهزاده خانوم
        دوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ ۰۲:۱۸
        خندانک خندانک
        جواد کاظمی نیک
        يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ۲۳:۵۷
        درود بر شما 🌷🌷
        افسانه پنام (مولد)
        يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ۲۳:۵۹
        درود بر شما بانو جانم خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        دوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ ۰۹:۴۶
        بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
        شاعر خوش آمدی
        درشعرناب
        گل بریزان است
        دلم بر گام تو
        خندانک خندانک خندانک
        محمدرضا آزادبخت
        دوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ ۱۱:۵۲
        سلام زیبا بود خندانک
        نرگس زند (آرامش)
        دوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ ۱۳:۳۵
        درود وسلام خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ۰۱:۳۹
        درود بر شما خندانک خندانک خندانک
        علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
        سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ۰۹:۴۰
        درود بر شما خندانک
        فاطمه منشدی
        سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ۱۵:۲۷
        درود
        زیبا بود خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0