سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    آتش دل

    شعری از

    مهدی رستگاری

    از دفتر روزگاران نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۸:۱۵ شماره ثبت ۱۰۴۸۲۵
      بازدید : ۱۴۶   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مهدی رستگاری

    بسم الله الرحمن الرحیم
    آتش دل
    در رثای پدر بزرگوارم
    باز آمد به لبم نام خوش و زیبایت
    آمدم تا سر خود را بنهم بر پایت
    رفتی و بعد چهل روز به داغ تو دلم
    باز می سوزد و خالی است همیشه جایت
    به مزار تو نشستیم و ز یادت به سرم
    سایه افکند قد و قامت سروآسایت
     در نگاهت به دل سنگ پدر می پرسی
    حال و احوال دل غمزده جویایت
    عاشقانه همگی حلقه به دور تو زدیم
    ما چو پروانه و تو شمع و همه شیدایت
    حیف از گوهر یکتای تو کز دستم رفت
    حیف از نعمت والایی بی همتایت
    مهدی این شعر همه آتش دل گشت خموش
    ور نه سوزد همه را آتش بی پروایت
    مهدی رستگاری
    سی ام تیر ماه سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
    بیست و یکم ژوئیه سال ۲۰۲۱ میلادی
    دفتر شعر روزگاران
    ۱۲۱
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۸:۴۹
    درود بزرگوار
    غزلی ناب و زیبا بود خندانک
    طاهره حسین زاده (کوهواره)
    جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۲۹

    سلام و احترام

    روح شریف پدرارجمندتان در رحمت حق تعالی قراریابِ عزت

    سلامت باشید و سرافراز خندانک خندانک خندانک
    لیلا امریاس(پریسا)
    پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ۰۵:۰۷
    درود بر شما
    زیبا سرودید این غم جانگداز را
    خندانک
    فاطمه بهرامی
    پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۴۱
    سلام ودرود
    بسیار زیبا
    روح همه ی پدران آسمانی شاد
    مریم محبوب
    پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۵۷
    درود بر شما خندانک

    روانشان شاد و روحشان در آرامش باد

    خندانک خندانک خندانک
    احسان کریمیان علی آبادی
    جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۰۳
    درود .خدا رحمتشان کند
    بسیار زیبا بود
    خندانک خندانک خندانک
    محمد علی سلیمانی مقدم
    جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۰۱
    درود بر دوست ادیب
    روح بزرگ پدرتان شاد و مهمان خوان رحمت خداوند
    🌻🌷🌷🌻
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0