سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    دردها

    شعری از

    سعید خورشیدی سوخو

    از دفتر شعرناب نوع شعر ترکیبی

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۷:۳۰ شماره ثبت ۱۰۳۲۸۶
      بازدید : ۲۸۳   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سعید خورشیدی سوخو
    آخرین اشعار ناب سعید خورشیدی سوخو

    من از عشقی که میخونند  
      رنج هاشو فقط دیدم
    دیدم خودمو توی دام        
     دیوانگی هامو میبینم
    اینجاست که میدونن        راز ها که پنهونن
    نفس ها کم میشن          زندگی هایی که مدیونم
         2/من از نگاه مردم      دردهامو میبینم
            بدترین کار دنیا رو       برادرم با من کرد

    آخرین راه
    پایان زندگی
    چی میشد نبودن        
    این حرفای تکراری
    دوستها که بد میشن          از راه ها رد میشم
    غم هایی که دفن میشن        جام ها که واژگونند
    از عاشقی گریزونم.          از چشم ها که میخونند
    از زاغ ها که حیرونند        از بام ها که ویرونند
           2/من از نگاه مردم      دردهامو میبینم
               بدترین کار دنیا رو       برادم با من کرد. 
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۴:۱۷
    درود بزرگوار
    به شعر ناب خوش آمدید
    موفق باشید خندانک
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۴:۲۷
    سلام خندانک
    خـوش آمدیدبه جمع ما خندانک
    خندانک خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۴۷
    خندانک خندانک خندانک
    هزاران درودتان باد
    شاعر بزرگوار
    خندانک خندانک خندانک
    مسیح علیپور
    سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ۲۱:۳۹
    قلمتان مانا
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0