سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
    27 شوال 1445
      Sunday 5 May 2024
      • روز جهاني ماما
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

      کارگر / پناه برتو

      شعری از

      مژگان بختیاری(پرتو)

      از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۰:۱۲ شماره ثبت ۹۸۳۶۸
        بازدید : ۱۳۶   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مژگان بختیاری(پرتو)

      قسم به نان ؛
      به انگشتانِ ساییده ات ،
      آن زمان که ؛
      مقدس تر از هر دستی ...
      صورتِ فرزندت ،
      را نوازش میکنند ؛
      قسم به شرافت کارگر ...
      #مژگان_بختیاری (پرتو)
      _________________
      پناه بر تو ...
      که چشمانت ؛
      مقدس ترین ...
      آیه ی عشق را ،
      قرائت میکنند !
      #مژگان_بختیاری (پرتو)
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۳۴
      درود
      ایام سوکواری مولای متقیان
      حضرت علی علیه السلام تسلیت
      طاعات و عبادات قبول
      التماس دعای فراوان دارم خندانک
      بهنود کیمیائی
      يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۴۹
      خندانک
      🌹🌹🌹🌹
      با عرض سلام و احترام
      خدمت شما شاعر گرامی
      بسیار بسیار عالی بود لذت بردم
      احسنت
      قلمتان توانا
      لحظه لحظه های دلتان شاد
      زندگیتان پر از امید
      🌷🌷🌷🌷
      مجتبی شهنی
      دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۰:۱۰
      درود فراوان بر بانو بختیاری بزرگوار
      مثل همیشه
      بسیار
      زیبا
      بود خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0