سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    تا عمق گندمزارها

    شعری از

    سیده نسترن طالب زاده

    از دفتر آبی اثیری( کلاسیک) نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۰۱ شماره ثبت ۸۸۹۷۹
      بازدید : ۶۹۷   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده

    چو دل را به اوهام انباشتی 
    خرد از نهادت ،برون داشتی 
    در این تیره سا روزگار بلند
    چه کوته بوَد فرصت آشتی
     
     
    ****
     
    تا کجا باز دلم محو تماشای تو بود 
    دل من، زورق آواره ی دریای تو بود 
    من حبابی به تن موج خروشان توام
    آه ای عشق ،جهان ساحت زیبای تو بود 
     
     
    ****
    خلوتسرای دنیا ،جانا وفا ندارد 
    جز رنج بیتو بودن ،بر جان ما ندارد 
    صد آستین پرنده ،در سینه دارم اما 
    جز زخم آسمانها ،بر من روا ندارد 
     
    ****
    نیم مستیمو ،نیم عریانیم
    در دل عن قریب پنهانیم 
    ما پریوار چون خدا هستیم؟
    نیم دیویم و نیم انسانیم 
     
    ****
     
    با دل منشین ،اگر جهان میخواهی 
    آوازه و مدح این و آن میخواهی 
    باقی نبود جز عارف اندر ره عشق
    پنهان نشود آنچه عیان میخواهی 
     
     
    ****
    میکشد چشمت مرا تا عمق گندمزارها
    تا هجوم دوردست دسته های سارها
    میبرد نوشاک آغوشت حریم پیرهن
    آه،فردا میرسد !،شب خفته در آوارها
     
     
    ***
     
     
    تمام چاه ها پر گشته از دجّال کشمیری
    و ما تنها ،و تو تنها، در این رنج اساطیری 
    تو در اکناف کعبه با کدامین ماه تابیدی
    که شب لبریز شد از جمعه های سرد دلگیری..
    ۸
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0