سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        آتش دیرپا

        شعری از

        سیده نسترن طالب زاده

        از دفتر "مرواریدهای باروک" نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ۰۰:۰۳ شماره ثبت ۷۷۷۳۷
          بازدید : ۷۳۱   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده




        در خون کبوترانگیم خانه کن!
        شالیزهای سرد توکوشیما در باد..
        در امتداد برفزار  بلیغ بایست!
        تا نام موعود شرقیم
        تا بیگاه...
        نگاه کن!
        از پشت میله ها
        قوهای توندرا
        به کانون ابرهای عبث خیره اند
        مرا در آغوش بگیر!
        -بی آنکه زن میانسال
        از کبودیهای تنم عکسی بگیرد-
        این منم
        که قرنها در انتظار تو مرده است
        بی آنکه شبی نیامده باشی
        .
        .
        .

        میبوسمت
        در التهاب شمع های یخ
        در نامه های پرترانه ی کوچ
        با بالهای سربی سرکش
        بی تو
        این همه توت سیاه یتیم میماند

        آه...
        شعرهای شکسته ی من
        با کشتیهای شبزده خواهد رفت
        تا تنگی دلی
        تا اسکله ی عاشق

        مرا ببوس!
        که حک میشود آتش دیرپای معابد
        بر این گراور مشرک

        .
        .
        .
        در موج جیوه-خوانی مهتاب
        به خواب میرود
        تقدس لبهایت...
        - افسوس
        ما همه زلزله خیز و تنهاییم-

        در اقیانوس بنفش دستهایم آشیانه کن!
        بر گنگی درخت پیراهنم
        شکوفه های عطارد و گیلاس
        هر سال
        در انتظار تواند
        ما که عطر شراب را میشناسیم
        در زخم خفته ی جنگلها
        ما که ...
        سالهای بسیاری گریسته ایم

        در آهنگ دامن زنان کابوکی...

        اکتبر2018
        ۹
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0