سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 28 خرداد 1403
    11 ذو الحجة 1445
      Monday 17 Jun 2024
      • روز جهاني بيابان زدايي
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      دوشنبه ۲۸ خرداد

      خوش به حالِ بالشت

      شعری از

      افسانه احمدی ( پونه )

      از دفتر آرامش درون نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ ۲ هفته پیش شماره ثبت ۱۳۰۱۵۱
        بازدید : ۵۰   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر افسانه احمدی ( پونه )

      خوش به حال بالشی که زیر سر داری گلم
      او تمام شب تو را ، تو کوهِ  پَر داری گلم


      وقتی از شب گریه هایت روی بالش میچکد
      حتما از حال من تنها خبر داری گلم


      جانم از سر می رود وقتی نفس های تو را
      می کشد در خود تو او را بیشتر داری گلم


      پر بده آغوش خود را در میان بسترم
      در نگاهت عشق ، بر لب نُقلِ تر داری گلم


      می نویسم روی دیوارِ  دلم بی حاشیه
      حرف هایی که درون، چشم تر داری گلم


      تا دهن وا میکنی با او بگویی درد خود
      روی لبهای مِی آلوده شکر داری گلم


      از نفس های عزیزی که دمادم میکشی
      قلب من را روی سینه پر شرر داری گلم


      احتیاط از من ولی هر چند رسوایم کنی
      در کنارت عاشقی بی درد سر داری گلم


      کاش این دوری به پایان میرسید و میشدم
      قصه ای را که همه شب در نظر داری گلم


      "پونه"را روی دو دستت میگذارم تا ابد ؛
      پای جانت عاشقانه یک نفر داری گلم


      افسانه_احمدی_پونه

       
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      ۲ هفته پیش
      زیبا و دلنشین بود خندانک
      ساسان نجفی(سراب)
      ۲ هفته پیش
      درود بر استاد بانو پونه ی گرامی..
      مثل همیشه زیبا به دل نشست..
      خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0