سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      طاووس بهشت

      شعری از

      محمود اصلاحی

      از دفتر سهره سینه سرخ نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۶ شماره ثبت ۱۲۴۴۹۰
        بازدید : ۱۰۱   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمود اصلاحی

      🍁🍁🍁
      ای روح لطیف سبزه زاران
      سر فصل طراوت بهاران
      مهرت به روان عاشقانت
      چون آب زلال چشمه ساران    
      دلها به دم تو زنده گردد
      چون خاک سیه به لطف باران
      در وصف جمال تو غزلخوان
      قمری و قناری و هَزاران
      خورشید هدایت جهانی
      شب از نگهت ستاره باران
      طاووس بهشت جاودانی
      تنها گل باغ روزگاران
      کزآمدنت بهار گردد
      پاییز تمام دلفگاران
      از پرده ی غیب روی بنما
      ای رونق روی گلعذاران
      تا از رخ تو شکفته گردد
      گل های امید جمع یاران
      🍁🍁🍁
      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      شاهزاده خانوم
      جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۲۴
      خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۳۳
      بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
      شاعرو استاد بزرگوار
      عاشق شعرت شدم
      چون
      شعر شما قصهء
      پر شور دل است
      نو بهار گل
      در گلزار دل است
      خندانک خندانک خندانک
      محمود اصلاحی
      محمود اصلاحی
      پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۰۰
      سلام ممنونم عزیز بزرگوار
      ارسال پاسخ
      نرگس زند (آرامش)
      پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۰۹
      درود وعرض ارادت خدمت جناب اصلاحی بزرگوار خندانک
      بسیار زیبا ودلنشین خندانک
      موفق باشید خندانک
      ساسان نجفی(سراب)
      پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۲۷
      درود بر جناب اصلاحی گرانقدر..
      به به..
      زیبا به دل نشست..
      خندانک خندانک
      آرزو عباسی ( پاییزه)
      پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۵۱
      سلام و درود بر شما جناب اصلاحی، ادیب گرامی ناب خندانک خندانک
      قلم زرین‌تان ماندگار خندانک خندانک
      برقرار باشید و سبز خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0