سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    مهربانی

    شعری از

    آریا ابراهیمی

    از دفتر آریا ابراهیمی نوع شعر متن ادبی

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ۲۰:۲۷ شماره ثبت ۱۱۳۱۵۸
      بازدید : ۱۵۸   |    نظرات : ۱۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر آریا ابراهیمی
    آخرین اشعار ناب آریا ابراهیمی

    مهربانی 
    راه میانبر به بهشت است ...
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    طاهره حسین زاده (کوهواره)
    يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ۱۰:۲۷

    سلام عالی و ارزشمند
    ان شاء الله که همگان بتوانند براین رسالت الهی مهربانی که شما نوشتید درعمل نیز التفاتی داشته باشند خندانک خندانک خندانک
    آریا ابراهیمی
    آریا ابراهیمی
    يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ۲۳:۵۵
    سلام و عرض ادب
    سپاس از توجهتون ادیب گرانمهر
    آمین خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    شاهزاده خانوم
    يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ۱۳:۴۳
    خندانک درود خندانک

    پس بی‌دریغ‌ مهربان باشیم خندانک خندانک خندانک
    آریا ابراهیمی
    آریا ابراهیمی
    دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ ۰۰:۰۳
    درود و عرض ادب خندانک

    سپاس از همراهی پر مهرتان خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ۲۰:۰۵
    درود بزرگوار
    خندانک
    آریا ابراهیمی
    آریا ابراهیمی
    يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ۲۳:۵۵
    درود و عرض ادب ادیب گرامی
    سپاس از مهرتون خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    محمد گلی ایوری
    يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ۱۱:۱۹
    درود بر شما جناب ابراهیمی گرانقدر خندانک
    آفرینتان که چقدر با معناست
    و کوتاه خندانک خندانک خندانک خندانک


    مهربانی روزگار بکامتان باد خندانک
    آریا ابراهیمی
    آریا ابراهیمی
    يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ۲۳:۵۹
    درود و عرض ادب جناب ایوری گرانقدر
    خیلی ممنونم از لطف و محبتتون خندانک
    سبز بمانید شاعر مهربان خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    هواجان جاویدان
    يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ۱۴:۰۶
    🏵️درود دوست گرامی🏵️

    آریا ابراهیمی
    آریا ابراهیمی
    دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ ۰۰:۰۵
    درود و عرض ادب

    قدردان همراهی سبزتان هستم خندانک
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0