سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      مذهب دلدادگی

      شعری از

      مهدی رستگاری

      از دفتر روزگاران نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ۱۸:۰۵ شماره ثبت ۱۰۶۶۹۰
        بازدید : ۱۲۶   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی رستگاری

      بسمه اللطیف
      مذهب دلدادگی
      گر لطف و صفای تو در این خانه نباشد
      این ساختمان خانه و کاشانه نباشد
      وابسته تو گشته دل و هیچ زمانی
      در او هوس دلبر بیگانه نباشد
      بر پرتو زیبایی روی تو چنان من
      ای گل به جهان گرد تو  پروانه نباشد
      نزد دل آشفته من حلقه دامی است
      هر چشم که آن نرگس مستانه نباشد
      در عشق نپایید دلی کز سر ادبار
      با او نظر حضرت جانانه نباشد
      عشقش به حرام است هر آن کس که وجودش
      بر جور بلاهای تو پیمانه نباشد
      می میرم اگر بر گل لب های تو روزی
      گرمای شکرخند صمیمانه نباشد
      مهدی به غزلخوانی از عشق تو عزیزم
      محتاج به افکار ادیبانه نباشد
      آن کس که تو را دید بفهمید که اعجاز
      در مذهب دلدادگی افسانه نباشد
      #مهدی_رستگاری
      بیست و پنجم دی ماه سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
      پانزدهم ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی
      (سروده در شب بداهه سرایی محفل ادبی «هفت هنر شیدایی» و تکمیل آتی آن) 
      دفتر شعر روزگاران
      ۴۱۷
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      طوبی آهنگران
      چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۳۰
      سلام بر آنها که ساده زیستن

      و جاودانه. ماندند

      و جان را سرمایه هستی

      حضرت حق دانستند

      جز خواسته اش

      قدمی پا فراتر نگذاشتن
      احسان کریمیان علی آبادی
      چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ۱۷:۲۲
      درود بیکران
      سلامت و شاد و پیروز باشید انشاالله
      خندانک خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ۲۱:۲۴
      شاعراگرامی
      سرودهای شما
      هوای عشق و زندگی است
      همیشه تازگی است
      آتش عشق است
      دردل ندای تشنگی است
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0