سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 24 خرداد 1403
    7 ذو الحجة 1445
    • شهادت حضرت امام محمد باقر عليه السلام، 114 هـ ق
    Thursday 13 Jun 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      پنجشنبه ۲۴ خرداد

      مادر

      شعری از

      حسن محمدزاده

      از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ۰۲:۲۰ شماره ثبت ۱۰۴۶۸۴
        بازدید : ۱۷۶   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حسن محمدزاده
      آخرین اشعار ناب حسن محمدزاده

      تمام هستی ام دار و ندارم مادرم بود
      به وقت بیقراری ها قرارم مادرم بود
      اگر گاهی غبار غم دلم را می گرفت ، تنها
      میان این همه آدم ، کنارم مادرم بود
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۹:۴۱
      سلام و درود

      در رحمت خداباشند روح شریف مادر عزیزتان خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک

      تسلیت میگم یگانه خدا یاورتان خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک

      بسیار زیبا و دلپسند سرودید خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      حسن محمدزاده
      حسن محمدزاده
      دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۷:۳۶
      سلام و درود استاد گرامی
      بسیار ممنون و سپاسگزارم
      روح رفتگان شما شاد خندانک خندانک
      سلامت باشید خندانک خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۲۳:۰۱
      درود بزرگوار
      روح مادر عزیزتان شاد خندانک
      حسن محمدزاده
      حسن محمدزاده
      دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۷:۴۰
      درود استاد ارجمند
      سپاس فراوان خندانک خندانک
      روح رفتگان شما شاد
      ارسال پاسخ
      مریم محبوب
      يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۴۱
      درود بر شما خندانک

      روح مادر عزیزتان در آرامش و روانشاد شاد باد

      خندانک خندانک خندانک
      حسن محمدزاده
      حسن محمدزاده
      دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۷:۴۳
      درود بر شما استاد بزرگوار خندانک خندانک خندانک
      بسیار ممنون . روح رفتگان شما شاد
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0