سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      یاد آن روزها

      شعری از

      علیرضا عالمی

      از دفتر شالیزار نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۰۰ شماره ثبت ۹۵۷۶۴
        بازدید : ۱۵۱   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      یاد آن روزها بخیر که در خانه عشق پیدا بود
      سر هر کوچه آواز،  ترانه های زیبا بر لب بود
      دلها پر از عطر یاس و سوسن، گنجشک ها آواز بر لب 
      خانه ای ما زیبا بود جلوی بهاران، شب پر از می ناب ترانه بر لب
      آسمان ستاره باران بود صبح پر از آواز قناری
      گلستان، گلستان بود شکوفه ی گُلها هوا پر از عطرِ بهاری
      خانه ما چه زیبا بود یاد آن روزها بخیر دلم هوای آن روزها را کرده
      عکس ها رو ورق میزنم صدای بنان و تار شهناز دلم هوای سه تار کرده
      چه زیبا بود عشق توی صدای ویگن جوانان یادش بخیر
      کافه ها پر از صدای فرهاد بود کوچینی یادش بخیر 
       بغض توی صدای داریوش و جنگل بود
      دلکش که میخواند همه جا ساکت بود
      صدای عشق ساز شکسته یاد بانوی آواز بخیر
      عجب روزهای بود یاد میخک نقره‌ای فریدون بخیر
       
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ ۰۵:۳۴
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و خاطره انگیز بود
      موفق باشید خندانک
      طوبی آهنگران
      پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۵۱
      سلام جناب عالمی
      دورود بر شما
      طوبی آهنگران
      پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۵۱
      خندانک
      مجتبی شهنی
      پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴
      سلام و درود فراوان بر جناب عالمی بزرگوار
      بسیار
      عالی
      بود خندانک
      مجتبی شهنی
      پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴
      خندانک خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳
      بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
      ای که شعرت بهر ما شد
      دل ز شعرت با صفا شد
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0