جمعه ۱۱ آبان
تقدیم به برادر بی مزارم شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر یادها نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ ۱۳:۰۴ شماره ثبت ۸۷۶۶
بازدید : ۱۰۶۵ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
بی نشان
حاصل خون شهیدان این زمان گشته عیان
پرتو افشانی کند نام شهید اندر جهان
روزگاری خاک میهن عرصه خصم زبون
عاقبت ایمان یاران چیره شد بر بعثیان
بدر و خیبر آفرینان کاش می بودند کنون
تا ببیند در وطن این شوکت و فر و کیان
چون مجید افشاری و همچون حسین فهمیده ها
حمله بردند سوی دشمن همچنان شیر ژیان
لاله ها در دشت خونین گر شده پرپر چه باک پرچم قرآن بود در دست بر جا ماندگان
گر مجید افشاری است اینک شهید بی مزار
هر کجای این وطن باشد نشان زان بی نشان
جمله رندان جهان، وامانده از این انقلاب
از کجا این قدرت آمد از برای خاکیان
شهرمان غرقابه در طوفان شده گر از ریا دفتری زرین به جا مانده که ماند جاودان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.