جمعه ۱۱ آبان
تکیه گاه شعری از پژمان کیهان فر
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ ۱۴:۵۰ شماره ثبت ۸۳۸۸۹
بازدید : ۲۴۵ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب پژمان کیهان فر
|
دم به دم در سینه ام فریاد دل آکنده شد
جان رنجورم ز عشقت دولتی پاینده شد
آنچنان نیرو گرفتم از وجودت بی گمان
دل گواهی می دهد او هم به عشقت زنده شد
گفته بودی مشکلاتم را گشایشگر تویی
پرده از رویت کشیدی روی ما شرمنده شد
در شگفتند آشنایان، بر زبان افتاده ام
کی مرا همچون خدایان اینچنین سازنده شد
شب به خوابم روز در اندیشه ام تنها تویی
در جهان معشوقه ای کمتر چنین بخشنده شد
از محبت خشت بر هم می گذاری تا کجا
آسمان با روی ماهت بر زمین تابنده شد
تازگی دارد کسی خندان ببیند حال ما
شکر گویم تکیه گاهم آدمی ارزنده شد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود