سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        بعد تو

        شعری از

        محسن تورنگ

        از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ۲۰:۰۴ شماره ثبت ۳۳۷۷۰
          بازدید : ۴۹۶   |    نظرات : ۲۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محسن تورنگ

        بعد تو لبهای عشق باز من برای همیشه بسته میشود
        بسته از تمام بوسهای نا تمام
        و بسته از تمام فریاد های اسم تو
        بعد تو چشمهای ساده ی من
        صداقت هیچ ایینه ای را باور نخواهد کرد
        وقتی ایینه چشم های تو عشق را دروغ نمایش داد
        تمام ایینه های زندگیم دروغگو شدن
        بعد تو تن یخ زده ام به گرمای هیچ آغوشی پناه نخواهد برد
        وقتی گرمای آغوش تو آتشی شد که هستیم را سوزاند
        قدر یخ زدن در سرمای تنهایی را تازه فهمیدم
        بعد تو هیچ عطری را دوست نخواهم داشت
        وقتی عطر موهای تو طعمه عاشقانه های دروغی بودن
        من از بو کشیدن هم ترسیدم
        بعد تو هیچ صدایی آرامم نخواهد کرد
        وقتی زم زمره ی دوستت دارم های تو مرا به آشوب کشاند
        گوش های من برای همیشه کر شد
        بعد تو هیچ نوازشی حس عاشقی را به من  نمیبخشد
        وقتی لمس عاشقانه های تو مرا  در چنگال شکست ویران کرد
        درک نوازش در من برای همیشه مرد
        بعد تو هیچ قول و قسمی را باور نخواهم کرد
        وقتی تو تمام سوگند های بودنت را شکستی
        تمام باور هایم شکست
        بعد تو هوس تسخیر هیچ قلبی به سرم نخواهد زد
        وقتی قلب تو هیچ جایی برای من نداشت
        من در تمام نقاط زمین غریب شدم
        بعد تو هیچ چیز و هیچ کسی مرا خوشحال نخواهد کرد
        وقتی تو که تمام عاشقانه های من بودی غمبارانم کردی
        من برای همیشه افسرده شدم
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0