جمعه ۱۱ آبان
روز معلم گرامی باد شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر یادها نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۶:۳۲ شماره ثبت ۲۶۸۴
بازدید : ۱۷۹۹ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
غلام ِ همت ِ آموزگارم
مرا بنموده ره سوی نگارم
به من داده بسی اندرز و ایمان
هر آنچه را به دفتر مینگارم
تولی و تبری درس او بود
تمام ِ درس او آمد به کارم
چو افتادم گهی در دام غفلت
تشر زد ، گرگ و روبه را شکارم
ندیدم من ازو جز درسی از عشق
علوم و معرفت هر انچه دارم
اگز گردون مطیع خود نمودم
ز دانش صاحب این افتخارم
زموز عشق و هستی را بیآموخت
که اینک حاکم لیل و نهارم
چراغ راه من شمع وجودش
ز انوار وجودش چون بهارم
عنایت گر شود از سوی یزدان
ره ِ او را به فردا می سپارم
ازین (طوفان) که در قلبم نهفته
همیشه همچو نامش ماندگارم
آقای ماندگار اگر این اشعار را خواندی من در دبیرستان شهنایی (بالای پارک فدک )شاگرد شما بودم آن زمان شما دانشجو بودید مدتها پیش شنیدم دکترای پزشکی خود را اخذ کرده اید آرزو دارم شما را بعد از سالیانی دراز ببینم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.