سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    ایستادگی

    شعری از

    نرگس میر صدردینی

    از دفتر دفتر زندگی نوع شعر

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۰ ۱۱:۴۶ شماره ثبت ۲۲۷۹
      بازدید : ۱۳۵۷   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر نرگس میر صدردینی

    می توان از دیوار سست عقاید گذاشت

    می توان از قید و بند نترسید گذاشت

    می توان از ریسمان کهنه ی این زندگی

    وز میان جاده ی رویا ،خندید گذاشت

    می توان از نو ساخت بودن و ازادگی

    از شکست نافرجام و تهدید گذاشت

    می توان ایستاد و برید ، طناب رسم فدیم

    در نبرد بیهوده ی ائین نرنجید گذاشت

    می توان از فکر ها که شدند زنجیری بر دست و پا

    با تامل  پاره کرد و در نبر دید گذاشت

    می توان رفت و نکرد نگاهی بر پشت سر

    رو به خورشید در دل شب  ره نوردید گذاشت

    می توان ایستاد و ایستادگی کرد مانند کوه

    در میان رود ارزو ،همچو ماهی غلطید گذاشت

    می توان با نگاه تازه ای جان داد بر زندگی

    با دلی از مهر،غم را بر شادی بخشید گذاشت

    ۰
    اشتراک گذاری این شعر
    ۳ شاعر این شعر را خوانده اند

    Guest

    ،

    نرگس میر صدردینی

    ،

    طاها محبی (حزین)

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0