جمعه ۱۱ آبان
|
|
خداحافظ دلیل عاشقانه
برای من همیشه یک بهانه
صدای خسته ی مجنونو بشنو
که از دوریت یه بی نام و نشانه
گلم تنهام نذار تو دست تقدیر / منم اون عاشق تنهای دلگیر
منم اواره تو حسرت چشمات / منم مجنونِ تو ، از زندگیم سیر
خداحافظ دلیل عاشقانه
برای من همیشه یک بهانه
صدای خسته ی مجنونو بشنو
که از دوریت یه بی نام و نشانه
بذار دستاتو تو دستای عاشق / اخه من عاشقم گل شقایق
منو نسپور به دست زندگی که / بشم اواره تو مشت دقایق
اگه تنهام بذاری من میمیرم / برای انتظا رت خیلی پیرم
بپای اون چشای نازنینت / تا اخر با دل و جونم اسیرم
خداحافظ دلیل عاشقانه
برای من همیشه یک بهانه
صدای خسته ی مجنونو بشنو
که از دوریت یه بی نام و نشانه
ترانه سرا: رضا شهبازی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.