سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 15 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت شيخ صدوق
26 شوال 1445
    Saturday 4 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱۵ ارديبهشت

      امیر دل ها

      شعری از

      منیژه قشقایی

      از دفتر الهه ی عشق نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۱ ۱۴:۳۴ شماره ثبت ۱۰۸۶۵۰
        بازدید : ۵۶۱   |    نظرات : ۳۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر منیژه قشقایی

      🍃✨🍃✨🍃✨🍃✨🍃
       
      بازنای غماز نیاز
      آرایه پرداز سریر
      ساحت لمس توشد،
      هوای بوسه بر حریر.
       
      باد و گیسوی گذر
      ازطره ی نازک دل
      بازململ نسیم و
      قلب قاصدک اسیر
       
      دست مابرنبض ساز و
      دستت بر رگ ساز
      سوز سونات تبی ،
      هم آرشه ی شب کویر.
       
      چشم ما بر حلقه ی 
      رویای چشمت در زحل
      باز ثریا ی نگا ه و 
      رصد روی امیر.
       
      درود و عرض ادب 🙏
      لحظه هایتان نوبه نو به شکفتن
      عیدتان مبارک ❤️🌹🌈✨🍃
      تمامت سهم صبح و بهار
      پرواز را بر تن دوخته ای 
      فصل ها سایه نشینندبرپیکرت .
       
       
      ۲۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0