سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      کجایی؟...

      شعری از

      علیرضا مرادی( مراد )

      از دفتر دوبیتی نوع شعر دوبیتی

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۴۶ شماره ثبت ۱۰۳۴۱۳
        بازدید : ۱۴۳   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
      آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )

      کجایی؟...
      به کوی یارم، پی نشانی از دلدار من
      کجایی؟ نازنین دیده موسم بهار من
      شبم به صبحش افسون درخیال تو
      دلم خون است نازنین گل گلزار من
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۳
      درود بزرگوار
      قطعه بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
      علیرضا مرادی( مراد )
      علیرضا مرادی( مراد )
      شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۰۸
      سپاسگزارم استاد بزرگوار
      ارسال پاسخ
      محمد باقر انصاری دزفولی
      شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۵
      شما شاعر بزرگوار
      نگاه دوبیتی هایت
      با شور زیباست
      دلان در وصف او
      همچون فریباست
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      علیرضا مرادی( مراد )
      علیرضا مرادی( مراد )
      شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۳۰
      سپاسگزارم استاد عزیز
      ارسال پاسخ
      مسیح علیپور
      شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۸:۲۲
      درود بر شما دوبیتی زیبایی سرودید
      علیرضا مرادی( مراد )
      علیرضا مرادی( مراد )
      يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۰۶
      سپاسگزارم جناب علیپور عزیز
      ارسال پاسخ
      محمدکریمی (پویا)
      شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۴۶
      درودجناب مرادی

      دوبیت زیبایی سرودید
      آفرین خندانک خندانک خندانک خندانک
      علیرضا مرادی( مراد )
      علیرضا مرادی( مراد )
      يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۰۵
      سپاسگزارم جناب کریمی بزرگوار
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0