سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    آتـــش نفـــرت

    شعری از

    یزدان ماماهانی

    از دفتر گیتار بی تار نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۰:۴۴ شماره ثبت ۹۸۷۱۰
      بازدید : ۱۵۷   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر یزدان ماماهانی

    آشنا دیگر نمی‌فهمد نمی‌داند زبان آشنا 
    حسّ دوستی‌ها دگر از بین رفته ای خدا
     
    از هم و از هم‌ دگر بیزار چنان گردیده‌ایم 
    تشنهٔ خون همیم و گشته‌ایم از هم جدا
     
    راه را گم کرده‌ایم و اشتباهی می‌رویم 
    چون نشان دادند بر ما اشتباهی راه را
     
    ما شدیم دلتنگ آنانی که بودند سنگدل 
    سنگدلانی که نبودند هیچوقت دلتنگ ما
     
    ارزشی تغییر گردد می‌شود آری چنین ؛
    بلبلی بند قفس ماند و کلاغ بیرون رها 
     
    آتش نفرت ز هم دیگر چنان شعله کشید 
    هیچکس در آن نمی‌سوزد بجز ما و شما
     
    ای خدا بیچارمان کردند انسانهای پست
    کاش یک لحظه فقط یک لحظه بودی جای ما
     
    آتش‌نفرت
    یزدان_ماماهانی
    نگارش۳_۱۰_۱۳۹۷
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0