سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      16

      شعری از

      سیده نسترن طالب زاده

      از دفتر خنده های آگلوتینه شده(کلاسیک پست مدرن) نوع شعر چهار پاره

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ۲۳:۱۶ شماره ثبت ۹۷۸۹۰
        بازدید : ۳۲۱۱   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده

      کوری از برق وحشی الماس
      آسمان ریسمان ،مفت و چرند
      خسته ای ،مثل گله ای زنبور
      مرده در یک مکعب بی قند

      عکس من میشود شبیه تو
      وحدت انضمامی فدرال
      وزغی در خیال کاجستان
      مانیفست فشرده منتال

      پارادایم سگی خیابانی
      کوچه گربه ای که آرامست
      اقیانوس آنالوگ قرمز
      توی رگهای تلخ بادامست

      زاغک بینشان، دهانی مات
      شمع سرد بنفش نارشینو
      میخزد در تراوش جنگل
      شیر زیبای مست البینو

      نفرت تنوکراسی تاریخ
      تا رهایی به ساعت جان لاک
      بیش ازین درک کن مرا لطفا
      در بهار خیال آبی ناک

      حزب بادی و کوچه بن بست
      زخمه ام فازی و عصبیست
      روزها میروند و می آیند
      مرگ تاریخ عشق پیدا نیست

      شاخص انقطاع جی اس آ
      دوردستی به ساعت معنا
      لایحه پشت پنجره پیچید
      قطره قطره ، هوای روبوستا

      مثل یک درد فلسفی ،لبریز
      مثل شهد قرابه ی سوسن
      مثل بادی پر از هوسناکی
      مثل پرچم ،برای یک میهن

      چون غلامی که خوب میبخشد
      آب و خاک وطن ، به بیگانه
      چین پیراهن خلیج فارس
      نفت و نان و حمیت و خانه

      کهکشانت بدون تصویرست
      ماه را مثل ابر نوشیدی
      ساعت نقره فامی هلونیک
      داغ یک عشق مشترک دیدی

      حرفهایت ،همیشه پر خنده
      آرزویت ، شفاعت کمونیست
      عقده هایت همیشه پر پرخاش
      گریه با قهرمان شیندلرلیست

      نام انسان دکارتی و قطبیست
      ضرب و تقسیم نام خداست
      یک همیشه یکست ، باور کن
      آخر قصه های ما زیباست..




       
      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0