سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        یلدای کنونی

        شعری از

        مجیدبیگدلی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۳۳ شماره ثبت ۷۰۷۱۲
          بازدید : ۲۳۳   |    نظرات : ۱۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مجیدبیگدلی

        من گرفتار سکوتی پردرد
        مثل یلدای کنونی دلسرد
        تیک تاکی که مرا باخود برد
        از کنونی که مرا درخود مرد
        گره ی موی شده در هرکار
        زیرِ آوار طلسمی بیمار
        حلقه اویزِ شبی طولانی
        روی انگشت سوالی جانی:
        "که چرا بخت، مرا یارنشد؟
        یارشدبار!که غمخوارنشد؟"
        نفسی تنگ و دلی پرآشوب
        مشتِ افکار طنین است و بکوب
        من‌ِ آواره که جز او درسر
        چشم برراهِ قدمهاش به در
        همه ی عمر مرا شیدایی
        همه شب هست مرا یلدایی...
        مجیدبیگدلی.۱دی ۹۷..ساعت ۱۲..
         
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۱۲
        درود بزرگوار
        مثنوی بسیار زیبا و شورانگیز بود خندانک
        مجید شیاسی  مجید
        شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ۲۱:۵۳
        سلام درود برشما
        مجیدبیگدلی
        شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۲۳
        خندانک درودبرشما
        شهرام مودب
        يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۰۷:۱۵
        همه شب هست مرا یلدایی خندانک
        درودها خندانک
        وحید کاظمی
        يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۰۶
        خندانک خندانک خندانک
        مجیدبیگدلی
        يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۱۹
        خندانک
        کبری یوسفی
        يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۱۱
        سلام بزرگوار
        زیبا سروده اید
        مرحبا
        درپناه حق خندانک خندانک خندانک
        علی رفیــــعی وردنجانی
        يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۳۶
        سلام ودرود
        بسیارزیباسروده اید
        درپناه خدا خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۵۷
        درودتان
        خندانک خندانک خندانک
        مجیدبیگدلی
        يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۱۳
        دورودبرشما خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0