سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 29 ارديبهشت 1403
    11 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت امام رضا عليه السلام، 148 هـ ق
    Saturday 18 May 2024
    • روز جهاني موزه و ميراث فرهنگي
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    شنبه ۲۹ ارديبهشت

    اسب های وحشی ...)2(

    شعری از

    سیده نسترن طالب زاده

    از دفتر "مِرلــــــــــــــــــــــوهای کاغذی" نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ۲۱:۴۶ شماره ثبت ۳۷۸۴۰
      بازدید : ۶۹۹   |    نظرات : ۲

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    زیر چتر شــــــــکوفه آویز کدامین باغ،

    در ساحت شرقیِ پولک بالان،، خسته

     رجعت سرد ارغوان را ...

    که  خراشیده، در خون،
    شریان نازکای فصل پروازت...
    .
    .
    .
    راز لرزان چشم هایــم
    ...
    آتشکده ی الهگان رویـــــاست،،
    از گوزنهای هر کوهستان
    میربایمش
     
    نگاه کن...
    برفنده سرزمینهای ناشناخته
    هنو...ز ،
    بازماندگان اثیری تلخ واپسین کوچـــند...
    .
    .
    .
    -دو اسبــــــ سفید...
    دو فریــــاد وحشی رمنده...
    دو خواب عـــدن...

    شراب رعد و  تب باران،

     دوردستـــزای خنکسای مسیر را
     با سوز خیزران،
     آکنده از فردا ،
    میروند...-.....................
     و من،
    درین
    گمگشتگی های افسون وار،،
     افسانه ی یکتویی تـــو را
     تا همیشه ی  اعصار،
    در سوگم...
    .
    .
    .

    گل های سرخ منشور،
    شبنمزده اند کودکم،
    آرمیده بر ،چیناچین ِ  چمن
     درین چرخنده- دشت ...
     
    آه ...
     مسجود،،
    در چنین هنگامه ...،
    در دمش ابرهای مشرقتنیده،
     چه عطشناک ، گیتی ِ  تراواییست،
    که مرا  به خویش ...
     
    که  تمام مرا...
    .
    .
    .
    مگو
    و باز   مگــــو...
     
    -که گستاخ دوزخند!!-
     

     با قلب آتش -نگین ِ فروهشته در
    شبترین خوشه ی  گیسوانم...
    آوای نوازندگی باد را ،
    فریباتر 
    رهــــا !
     .
    .
    .
    در  مرز ساحلها  میدوم...






     
    ۱۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0