سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 2 خرداد 1403
    15 ذو القعدة 1445
      Wednesday 22 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۲ خرداد

        هيچكي نفهميد كه چقد عاشقم

        شعری از

        خسرو آهنگرزاده

        از دفتر kahkashane1 نوع شعر شعرناب

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ۱۲:۱۰ شماره ثبت ۳۰۷۶۵
          بازدید : ۲۴۸   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر خسرو آهنگرزاده

        شعر اونو كه ، عشقو به ياد بياره
        با ياد عشق ، زمستون هم بهاره
        رفته عشقم ، مدتيه به غربت
        اشكه من از ، نوكه قلم مي باره
        قلم يه ريز ، تو دست من گريه كرد
        وقتي كه داشت ،داستانمو مي نوشت
        گذاشت و رفت ، از پيش من فرشته
        بدبختي بود ، از اون موقع سرنوشت
        هميشه من ، فك مي كنم به يارم
        وقتي سرم رو ، ميذارم رو بالش
        يعني ميشه ، كه پيش اون بمونم
        يه لك بشم ، رو صورت ، جاي خالش
        خال بايد رو صورت يار باشه
        نه چيزي كه مي كوبنش به بازو
        هيچكي نفهميد كه چقد عاشقم
        مگه ميشه عشقو گذاشت ترازو
        اين روزا ، كابوس مياد سراغم
        و من ميگم اسمشو شبها توی خواب
        اون مياد و دست منو مي گيره
        لبخندش هست به خواسته هايم جواب
        بهش ميگم، بعضي وقتا بيا بهم سر بزن
        اگه بخواي ، يا كه اگه وقت كني
        عشقت به من ، آرامشي مي بخشه
        نخواي بري ، كاره منو سخت كني
        سلطان عشق
        29/5/91
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0