سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 3 خرداد 1403
  • فتح خرمشهر در عمليات بيت المقدس، 1361 هـ ش - روز مقاومت، ايثار و پيروزي
16 ذو القعدة 1445
    Thursday 23 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۳ خرداد

      یادگار ایام

      شعری از

      محمد ابویی (فراز)

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ۰۵:۳۲ شماره ثبت ۲۴۸۲۲
        بازدید : ۳۴۷   |    نظرات : ۱۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمد ابویی (فراز)

      تیر رفت و دی رفت و این اسفند هم نخواهد ماند

      بعد از رفتن ایام تقویمی خالی بیش نخواهند خواند

       

      آن بلبل که روزی همه را مدهوش می کرد در بوستان

      شاید سال بعد بر هیچ شاخسار  دگر ی  نخواهد خواند

       

      گیرم دهقان مزرعه اش را یکسال پاسبانی کرد

      زمحصول داسش  یش ازچند شکم سیر  نخواهد ماند

       

      عمر ما نیز  مرزعه ی ست که  آخر هرسال

      جز چند بافه خاطره چیزد گری از آن برجا نخواهد ماند

       

      بکوشیم خوش دلی بکاریم در بهاری که داریم در پیش

      شاید  اسفند دگر  ز ما  نیزجزسنگ نوشته ای بیش نخواهندخواند

      nullnullnull

      عید سعید را خدمت کلیه دوستان ادیب و شاعر خود تبریک عرض نموده

      و سالی زیبا و شادرا  برای همه از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم

      nullnullnull

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0