سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      ای رفیق

      شعری از

      حامد زرین قلمی

      از دفتر خیال نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ ۰۸:۳۹ شماره ثبت ۱۸۲۱
        بازدید : ۱۷۱۸   |    نظرات : ۲۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حامد زرین قلمی
      آخرین اشعار ناب حامد زرین قلمی

      من عقابِ آسمانِ هفتمینم ای رفیق
      تیز پروازو رها و ریز بینم ای رفیق

      خانه ای دارم به روی قُله ای از ابرها
      در میانِ آسمانها و زمینم ای رفیق

      تا که شاید یک دلِ مفتون به دامم پا نهد
      هر زمانی بر نشسته در کمینم ای رفیق

      با صدای ناله ها کز آسمان آید به گوش
      یک دمی شادم دمی دیگر غمینم ای رفیق

      در شبِ ماچین چو تاجی ماه را بر سر نهم
      پادشاهِ  دلبرِ  شبهای  چینم  ای رفیق

      گر بخواهی دل سپردن بر دل و دینم  بدان
      در میانِ دلبران زیبا ترینم  ای رفیق

      هر شبی یک عاشق شیدا به نیرنگ و ریا
      می کند دست طلب در آستینم ای رفیق

      گر چه مجنونم به زاری .باز با نازو نیاز
      در رهِ عاشق کشی لیلی ترینم ای رفیق

      آخرینِ مستی و دیوانگی و سر خوشی
      با ده نوشی را از اول اولینم ای رفیق

      کس ندیده رویِ رخسار مرا کمچون غزال
      از صدای مردم بی غم رمینم ای رفیق

      گر کمند دوستی بر گردنم افتد چه باک
      در رهِ مهرو وفا هم راستینم ای رفیق

      چون غزل سازم غزل خوان ِ فلک با اشتیاق
      می زند با بانگ خوش صد آفرینم ای رفیق

      اینهمه گفتم ولی هرشب به غم های دلم
      در میانِ غم گساران غم تریتم ای رفیق

      حامدا بس کن دگر این داستان و ماجرا
      چند گویی که چنانم یا چنینم ای رفیق                 حامد زرین قلمی       9/12/89

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0