سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    معذرت می خواهم

    شعری از

    افسانه احمدی ( پونه )

    از دفتر آرامش درون نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۲۸۷۹۸
      بازدید : ۴۸   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر افسانه احمدی ( پونه )

    .
    تا که دیدم صد بلا از عشق آمد بر سرم
    آرزوی زنـدگی شد  ، آرزوی آخــرم

    در خیـالاتم ،  بنـای عـاشقی را ساختم
    رنگ آرامش گرفت از من دل خوش باورم

    زندگی با غم در این ویرانسرا شد قسمتم
    دردِ تنهایی و حسرت  امتحانِ دیگرم

    شانه ای قسمت نشد باشد برایم تکیه گاه
    جای آن شد زانُوانم , بالشِ  دست و سرم

    می شوم یک گوشه ای سرگرمِ احوال خودم   
    جز دلم , با  کَس  نباشد , گفتگوی دیگرم

    می نویسم : از وفایی که ندیدم  از  کسی
    می چکد اشک دو چشمانم به روی دفترم

    شادی از روی منِ غمگین گرفته صورتش
    تا ابد حالم خراب است و پریش و مضطرم

    خنده های دشمنانم را  ,  تحمل می کنم 
    زخمیِ دست آشنای  , تیغِ  تیز و خنجرم

    روی دست خستهٔ این سال ها افتاده ام
    وقت آن شد از همه دلبستگی ها بُگذرم

    وای از این دنیا و وای از مرگِ بی هنگام دل
    چندمین قربانیِ ، بی دست و پای محشرم 

    معذرت میخواهم از قلب صبورِ "پونه" ام
    وسعتِ دردم  وسیع  و دایه ی غم پرورم

    افسانه_احمدی_پونه
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    ساسان نجفی(سراب)
    ۲ هفته پیش
    درود بر شما بانوی گرامی..
    احسنت..عالی سرودید..
    خندانک خندانک
    محمد اکرمی (خسرو)
    ۲ هفته پیش
    درود بانو
    بسیار با احساس و روان سرودید
    دلشاد و پیروز باشید و قلمتان سبز و رویان
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    ۲ هفته پیش
    بردل ما نشست
    همیشه سرافراز باشید
    شاعر و ادیب گرامی
    درود بیکران
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0