سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    مرگ

    شعری از

    یاسر کریمی

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۸:۴۸ شماره ثبت ۱۲۵۴۳۱
      بازدید : ۵۵   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر یاسر کریمی

    ای جان شیرین تا به کی، از مرگ پنهان میشوی
    بر گیر این جام گران ،تا کوی رندان میشوی
    گر بندها را بگسلی، دیگر چه شیرین تر از این
    شیرین چو گیری در بغل، فرهاد دوران میشوی
    هر کس که بگریزد از این،از هجر لیلا شد هزین
    بیرون از این ویرانه شو،در مجنون جانان میشوی
    کس را ره دیگر بجز ،درگاه این میخانه نیست
    پر کن قدح از باده ها،بر دوست مهمان میشوی
    از پیله درماندگی، بیرون بیا گر مانده ای
    آزاد چون پروانه ای، از کنج زندان میشوی
    این نیست جام شوکران،بیرون شو از این فکر خام
    از خاک ذلت بی گمان، در پیش سلطان میشوی
    از خاک باید بگذری، دل را چرا داری غمین
    ترست نباشد بعد از این، در کوی ایمان میشوی
    جز ساقی میخانه ها،کس را ندارم اعتنا
    از جان بنوش این باده را، بر اوج کیوان میشوی
    مرگست آن نور یقین، از بسم رحمان رحیم
    ای یاس رو گردان مشو، در کوی حرمان میشوی
     
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۵۰
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و دلنشین بود
    آموزنده خندانک
    محمد اکرمی (خسرو)
    پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ۰۷:۳۲
    درود جناب کریمی
    زیباست خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک
    *حزین
    یاسر کریمی
    پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۴۳
    خندانک سلامت باشید
    محمد باقر انصاری دزفولی
    پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۹:۲۹
    سلام شاعرگرامی
    قلمتان همیشه توانا
    درود برشما
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    یاسر کریمی
    جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۴۸
    سلام بر استاد بزرگوار خندانک
    جواد مهدی پور
    شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۳۶
    درود بر شما جناب کریمی عزیز

    با احساس ناب سرودید

    زنده باشید به مهر

    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    یاسر کریمی
    يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۰۱
    ممنون از لطف شما خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0