سلام.....
اینجا در شعر ناب ؛ همه برایم ناب هستند....
مهربان و خوشرو هستند...
اینجا کسی بد کسی رو نمیخاد....
اینجا همه خیرخواه همدیگر هستند...
به گمانم اینجا تکه ای از بهشت است...
اثری از جهنم اینجا نیست...
همه با هم خواهر و برادرند....
اینجا همه همدیگرو دوست دارند و به هم احترام می گذارند.....
اینجا کسی دل نمی شکند...
اینجا قلب ها آرام و مهربان هستند....
اینجا کسی از مال دنیا حرف نمی زند و همه اهل دل و عشق هستند...
اهل عرفان و فرقان هستند....
اینجا محبت است و محبت....
اینجا خواهرانی وجود دارد از جنس طلا و الماس....
اینجا برادرانی وجود دارد از جنس مرام و معرفت...
اینجا به گمانم تکه ای از بهشت است...
اینجا می توانم اسم های زیادی را بنویسم برای مهربانی و همدلی ....
ولی می ترسم اسم کسی از قلمم بیفتد و شاید آزرده شود....!!
اینجا باوجود اینکه تازه اومدم انگار سال هاست همدیگر را می شناسیم....
و مهم تر از همه اینجا یه اجتماع نیستیم....بلکه اینجا یه خانواده هستیم....
خانواده ای که مثل کوه پشت همدیگر هستیم....
با عشق و مهربانی....
اینجا سایت شعرناب است جایی که همه ناب هستند...
از جنس خدا هستند....
اینجا تکه ای از بهشت است....
موفق و موید باشید دوستان عزیزم....
ارادتمند:سید عبداله صدیق نیا....
🌹🌹💎💎🙏🏻🙏🏻🌱🌱
نگاهتان به ناب و نابیون زیباست.. همدلی و همراهی را بیشتر میکند برای در نهایت خوشی، کنار هم بودن و آموختن.. چرا که هدف جز این نیست..
سپاس از اینهمه بزرگواری..
سلامت و ثروتمند باشید