سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    بن بست

    شعری از

    حسین وصال پور

    از دفتر آزگار نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۳:۴۶ شماره ثبت ۱۲۰۱۸۴
      بازدید : ۹۹   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حسین وصال پور
    آخرین اشعار ناب حسین وصال پور

    اینجا به سوی زندگی یک راهِ باز نیست
    سبز است ،چراغ زندگی اما مجاز نیست

    از پیله تا پروانه تنها یک ترک باقی است
    مو لای درزش رفته اما چاره ساز نیست

    هرگاه حرفی از لبانم خواست بگریزد
    بستند با سرکوب ها ،گفتند نیاز نیست

    لبهای ساحل ، سرخ از سیلی  امواج است
    دل داده بسیار است و اما دل نواز نیست !


    راهت بگیر و گریه کن تا آخرین مقصد
    اینجا برای همدلی دستی دراز نیست...
     
    حسین وصال پور
    #حسین_وصال_پور
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۹:۲۱
    درود
    شهادت جان‌سوز ششمین اختر آسمان امامت و ولایت
    رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع) تسلیت باد خندانک خندانک خندانک خندانک
    نیلوفر تیر
    دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۰۱
    خندانک خندانک خندانک
    نرگس زند (آرامش)
    دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۰۶
    درود بر جناب وصال پور خندانک
    بسبار زیبا ودلنشین مرحبا خندانک
    موفق باشید خندانک
    محمد اکرمی (خسرو)
    دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۰۷
    درود جناب وصال پور
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۰۲
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0