سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      یک روز می روی

      شعری از

      حسین وصال پور

      از دفتر آزگار نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۳:۳۳ شماره ثبت ۱۲۰۱۰۱
        بازدید : ۱۳۲   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حسین وصال پور
      آخرین اشعار ناب حسین وصال پور

      وصلِ بهارانت نشد ،شاید زمستانت
      شاید که امیدی رسانَد بویِ بارانت
      درخت زخم خورده از بی رحمی خزان
      شکوفه خواهی داد بعد از برگ ریزانت....
      بی وقفه چون بادی گذر کن زندگانی را
      تا چشم طوفانها ها نبینند روز پایانت...
       یوسف به این زیبایی ظاهر خوش نباش
      خواهند فروخت یک روز در بازار ارزانت
       
      یک روز از شور و شعف ها خوب خندانی
      یک روز دنیا میکند از گریه ویرانت
       
      ای دل حسرت های این دنیا برای توست
      خواهی نخواهی ،می رسد پایان دورانت
       
      #حسین_وصال_پور
      حسین وصال پور
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      آوا     صیاد
      پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۷:۳۷
      خندانک
      محمد اکرمی (خسرو)
      پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۸:۰۰
      درود جناب وصال پور
      خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۵۰
      شاعر وهنرمند ارجمند
      همواره تابان
      جوشان وخروشان باشید
      خندانک خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۱۳
      درود جناب وصال پور خندانک خندانک
      افسانه پنام (مولد)
      پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۹:۳۴
      درود جناب خندانک خندانک
      خداداد آدينه (آدينه)
      پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۰:۱۲
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      فاطمه نعیمی (مهرانه)
      پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۲:۳۸
      سلام و درود خیلی حرفهای پرمعنایی برای گفتن دارید و خیلی خوب قافیه رو می شناسید ولی کمی وزن رو رعایت نکردید.
      البته می بخشید چون دیدم حیفه شاعر توانمندی چون شما به وزن شعر بی توجه باشه. خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0