سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      پس از معاشقه ی باد و قشون موهایم!

      شعری از

      سیده نسترن طالب زاده

      از دفتر تلما نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۳۴ شماره ثبت ۱۱۸۵۱۳
        بازدید : ۵۷۳۶   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده

      در بهار
      شکوفه های پرتقال ،
      در رگان انتزاعی عشق می ریزند
      دل ِتنگم، تباه میشود
      بعید، بوسه میدهد

      من
      پشت قوام پنجره ای رو به فرداها
      من،
      در پرده های سرخ گستاخ روکوکو
      پس از معاشقه ی باد و قشون موهایم
      هنوز به گزاره ی شیرین آغوش تو می اندیشم
      -عشق- !
      این محضِ اَبرشاکله پرداز
      این پرنده ی نازکبال رویای هزاران سال

      .
      .
      .
      من با عطر گرم قهوه های ایرلندی
      باشنده و آرام،
      از دردهای هشتگانه ی عدم می آیم

      من
      فراتر از اصل خون
      ژرفتر
      از خاطره هایی دور،
      در تو ماوا میکنم

      مهربانم!
      گُلِ ادریسی ام!
      از برشهای دهانت
      عطر شیر و آسمان میجوشد
      در ترنم طلایی شانه هایت،
      نبوغ باغهای معلق پیداست


      آهوانه
      به لمس مروارید و آتش می آیی امشب،
      تا شرابی گمشده را
      در هیات آبی تو
      پیدا کرده باشم.....






      پی نوشت:

      بنگر مرا، که جادوی شب آرزو کنم
      من را ببوس، شهد جهان در سبو کنم
      تا پلک ناز در هوس لب گشودن است
      حرفی بزن، که گوش به آوای قو کنم
      پروا نکن که خون دل وحشی شراب
      در کام هر غزل، یله ی آبرو کنم
      ای دکمه های پیرهنت، آفتاب صبح
      تا با شرار عاطفه ی عام خو کنم
      تا چون پری، حریر ِخراشِ دلت شوم
      تا تار گیسوان سیه، رزمجو کنم..

       
      ۱۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0