سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      معشوقه زمستان

      شعری از

      شقایق محمدی

      از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۴۹ شماره ثبت ۱۱۴۰۰۲
        بازدید : ۲۱۹   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر شقایق محمدی

      آسمانش تیره... 
      بغضش ابر... 
      گریه اش باران... 
      چه هوایی دارد غروب زمستان! 
      صدای ناله بادش همی در گوش میپیچد!
      و زان جولای مشکینش بسی برف است که می ریزد...
      کسی حال زمستان را نمی پرسد
      خبر های غم انگیزش نمی داند. 
      زمستان در قبای خویش فرو رفته، 
      به فکر نوبهاران است!
      زمستان گوش کن جانم
      یکن بیرون ز سر فکر رسیدن را... 
      زمستان! گر به فکر نوبهارانی
      بدان تا باو رسیدی، جان بیافشانی
      ۱۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۴۴
      خندانک
      درود بانوی عزیزم خندانک
      به شعر ناب خوش آمدید خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۹:۱۵
      دود بر شما.
      خوش آمدید .
      و خیلی خوب بود .
      خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۹:۴۳
      درود بانو
      به شعر ناب خوش آمدید
      موفق باشید خندانک
      حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
      شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۰۸
      سلام و عرض ادب خانم محمدی بزرگوار
      به شعر ناب خوش آمدید.
      زیبا سرودید خندانک
      احسان فلاح رمضانی
      شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۱۶
      درود بر شما
      زیباست خندانک
      تکتم حسین زاده
      شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۳۲
      درود بانو شقایق عزیز
      زیبابود
      خوش امدید بانو⚘
      سارا (س.سکوت)
      شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۴۴
      درودتان بانو خندانک
      به شعرناب خوش آمدید خندانک
      قلمتان زرنگار ونویسا خندانک
      مهدی حیدری
      شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۲۲:۱۳
      سلام.
      شعر قشنگی بود.شاعرانه ولی خیلی غم انگیز..
      بله زمستان تا بخواد بهار رو ببینه عمرشم تموم میشه.تعبیر قشنگی بود.احسن.🌹
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0