سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    رباعی و دو بیتی

    شعری از

    سید علی کهنگی (واسع)

    از دفتر شعرهای آئینی نوع شعر رباعی

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۰:۴۲ شماره ثبت ۱۰۹۴۷۳
      بازدید : ۱۹۵   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)


    سایه ی خورشید
    خورشید زیر سایه ی خود ماه دارد
    منظومه ی  عشّاق خاطر خواه دارد
    امروز  می بالد به خود فرزند زهرا
    مولای  ما  عبٌاس  را  همراه دارد
     سید علی کهنگی (واسع) اسفند 1401
     
    خورشید عدالت
    عرش از غم مرتضی سیه پوش شده
    از  خاطر  کوفه   حق  فراموش شده
    آنکس که شده غرق به خون در محراب
    خورشید عدالت است خاموش شده
    سید علی کهنگی(واسع)  اردیبهشت 1401
     
    بخت پیروز
    الهی   بخت   ما   پیروز گردد
    شب و اندوه هجران روز گردد
    الهی نور عشقت در  دل و جان
    چو خورشید جهان افروز گردد
    سید علی کهنگی (واسع) فروردین 1401
     
    ۷
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    مهرداد عزیزیان
    دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۷:۵۳
    درود جناب کهنگی گرامی
    زیبا بودند بزرگوار 🌺🌺🌺
    سید علی کهنگی (واسع)
    سید علی کهنگی (واسع)
    دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۶:۰۹
    ارادتمند شما هستم آقای عزیزیان،ممنون و متشکرم
    ارسال پاسخ
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۹:۵۹
    درود استاد عزیز
    بسیار زیبا و شورانگیز بودند خندانک
    سید علی کهنگی (واسع)
    سید علی کهنگی (واسع)
    سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۴۶
    سپاسگزار لطف شما هستم استاد استکی بزرگوار
    ارسال پاسخ
    محمد فاضلی نژاد
    سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۱:۵۶
    به به
    بسیار لذت بردم از قلم توانمند شما
    مارو هم دعا کنید جناب واسع خندانک خندانک خندانک
    سید علی کهنگی (واسع)
    سید علی کهنگی (واسع)
    سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۲:۰۵
    سپاس از لطف و محبت شما آقای فاضلی نژاد عزیز
    ارسال پاسخ
    دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۲۳:۲۵
    درود استاد بزرگوار
    زیبا بود
    تقدیمتان خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0