سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        آلزایمر

        شعری از

        محمد شمس باروق

        از دفتر مهتاب نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ شماره ثبت ۸۸۵۹۱
          بازدید : ۴۷۸   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

         
        گفته بودی روزی
        به دنبالم می آیی
        خواستم بگویم
        دیگر به دنبالم نیا
        تو وقتی می آیی
        باوقار و برازنده
        من بیماری با کوله ای از دارو
        سوار بر ویلچر فراموشی
        می ترسم نشناسمت
        از حالا می گویم
        به دل نگیر
        شماتت هم نکن
        این همان ویروسی است
        که از فراقت گرفته ام
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۱
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و جالب بود
        دستمریزاد
        موفق باشید خندانک خندانک خندانک
        ملیحه ارجمند ( م الف باران)
        سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ۰۷:۵۳
        سلام
        چه ویروس خطرناکی است
        فراموشی
        خندانک خندانک
        (م) وفائی
        سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۱۰
        ارادت و احترام جناب آقای باروق گرامی
        همواره سلامت و پاینده باشید
        دانیال شریفی ( دادار تکست )
        سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۳۴
        خندانک خندانک زیبا و دلنشین خندانک خندانک
        لایک شد شعرتون👍🌹
        فریبا غضنفری  (آرام)
        سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۳۷
        جالب بود
        درودتان 🌹🌹🌹
        بهرام معینی (داریان)
        سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۴۴
        درود فراوان ادیب فرزانه جناب باروق 🌷
        بسیار نغز وزیبا وخواندنی 🌷
        دستمریزاد در پناه حق 🌷
        محمد باقر انصاری دزفولی
        سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۴۳
        با سلام وارادت استاد عزیز
        می آموزیم از تراوش قلمتان
        استاد بزرگوار
        قوالعاده زیبا بود
        درپناه خدا
        درود برشما
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0