سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    تنهاییم ما

    شعری از

    محسن شاقلیان (ناله قهفرخی)

    از دفتر ادبی نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ۲۳:۲۵ شماره ثبت ۷۹۸۸۳
      بازدید : ۱۱۰۰   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محسن شاقلیان (ناله قهفرخی)
    آخرین اشعار ناب محسن شاقلیان (ناله قهفرخی)

    بحر غم را خنده بر لب غرقِ نجواییم
    ما در گریبان سر فرو بردیم؛ دریاییم ما
     
    اینکه بر دل می‌نشینیم از لطافت‌های ماست
    همچو آواز قناری روح افزاییم ما
     
    گر خدا چرکین تشریک است در خلوت مرا
    در تفرّد بهرِ بی‌همتای، همتاییم ما
     
    آنچه از ارثیه‌اش آدم به ما اعطا نمود
    اینکه همچون خضر در این دهر تنهاییم ما
     
    گر قیامت مَظهری برتر ازین دنیا بُوَد
    از قیامت نیست ترسی "خویش مأواییم" ما
     
    گرچه در ایام سال از خواب عُزلت دلخوشیم
    لیک چون یلدا رسد مشغول احیاییم ما
     
    ناله چون محبوس معنا نیست هرگز در کلام
    گر نمی‌فهمند مردم، باز شیواییم ما
     
    ناله قهفرخی 
    محسن شاقلیان
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱
    به شعر ناب خوش آمدید خندانک خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۴۶
    قلمتان مانا ونویسا باد
    شاعربزرگوار
    هزاران درود درود
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    مسعود میناآباد ( مسعود م )
    چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ۰۵:۰۰
    سلام :
    درود بر شما
    ------------------- خندانک
    محسن شاقلیان (ناله قهفرخی)
    محسن شاقلیان (ناله قهفرخی)
    چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۱۷
    سپاس فراوان
    ارسال پاسخ
    سید احسان موسوی ( سام )
    پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ۲۲:۵۳
    قلمتان نویسا خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0